22. 2. 2014

Letos pro Trifectu?

Po delší době jsem se rozhodl opět napsat nějaký článek. Neabsolvoval jsem teď sice žádný extrémní závod, ale mám po zkouškách, po halové sezoně a je čas, takže jsem tak trochu začal spřádat plány na rok 2014. Po letošním čtvrtém místě na halovém MČR v atletice a díky tomu, že mi po letech opět vzrůstá výkonnost samozřejmě zůstane prioritou atletika, ale už teď jsou na rozjezdu nějaké projekty a také hledání další extrémních závodů nebo prostě jenom výzev.
Tento blog mě napadlo založit především kvůli Spartan race, takže bych byl rád kdyby i nadále zůstal jeho hlavní součástí. Nabízí se tedy jasná otázka. Na našem území bude letos více závodů, stejně jako na Slovensku, takže bude letos Trifecta? Tedy dokončený sprint, super i beast? Toť otázka. Když se vše sejde, zejména na jaře, mohlo by to vyjít. Ale jelikož sprinty jsou zejména v první polovině roku, kde je pro mě hlavní část atletické sezony, nemůžu zatím nic říci. Takže jednoduše uvidíme :).
Ke Spartanu se objevilo i pár alternativ, takže otázka je i nad účastí na Army run či v Bahňáku :). V každém případě bych byl rád, kdyby se nám podařilo podržet náš věrný tým, což znamená Mojmo, Váca a já, v co nejvíce závodech.
O žádných dalších závodech bych zatím asi nemluvil, jelikož to je otázka aktuálního rozpoložení a rozhodnutí, takže nikdy nevíš na co dostaneš chuť ;). Třeba Krušnohorský Everest je ve hře stále :).
Co se týče dalších projektů, jde především o lajny. Těžko říct, kam se letos dostaneme s ostatními, ale jasnou výzvou je dostat se do longline klubu 100+. Tak doufejme, že se to zadaří už letos.
Pokud by bylo více bláznů s nápady čeho se zúčastnit, případně s kým a jak, rozhodně se neváhejte ozvat :).

Žádné komentáře:

Okomentovat